18.10.12

"Первый блин ", або тревелбук для Яни "Італія " ♥

Моє захоплення скрапбукінгом трохи більше року тому виросло саме з бажання зробити собі альбом. Ми саме повернулися з подорожі сусідньою Польшею зі свіжими враженнями, яскравими фото і купою макулатури (я не дала викинути жодного чека чи вхідного квитка, либонь пригодиться). Тоді мене накрило з головою і я, майже не маючи уявлення що то воно таке, з переляку накупила мало не тонну декоративного паперу. Та, певно, не настав ще його час :) Той альбом і досі в сирому стані, тому зараз не про нього.

Зовсім неочікувано для себе, я досить швидко зробила міні-альбом для подруги у той час, коли вона саме була у відпустці в Італії. Отак просто , захотілося і втілила. Мій перший альбом. Не судіть строго.


Всі коричневі сторінки - то звичайні аркуші офісного паперу з друком і затоновані в каві. Альбом досі тримає приємний аромат.







Немає коментарів:

Дописати коментар